Hektisk tid

Jaha, så var man bryskt tillbaka till verkligheten då! Jag önskar att jag kunde vrida klockan fram till den 5:e juni, då sommarlovet börjar! De här två kommande veckorna är så fullspäckade att jag knappt törs titta i almanackan! Jag får nästan magsår bara jag tänker på det, men det ska nog gå ändå - det lär ju gå snabbt om inte annat...

I fredags ägnade jag största delen av dagen åt att packa upp efter resan, tvätta och joxa med fotona. På lördag och söndag var jag på pysselträff i stan - trevligt, men oj vad tid det tog! Vi hade tänkt gå ner på stan för att se på Alannah Myles på lördagkväll, men det missade vi tyvärr då vi satt och väntade på tävlingsresultaten. När jag kom hem hade Niklas kompisar här som spelade Wii, jag kom inte i säng förrän det nästan var morgon så igår var jag riktigt sliten!!! Kände mej bakis fast jag inte druckit något starkare än en Trocadero! Igår drog också tävlingsresultaten ut på tiden *suckar* så det blev inte så mycket tid att träffa barnen när jag kom hem. De var tvungna att få lägga sig riktigt tidigt för att orka med dagis/skola idag, samma gällde förstås för mej med. Och nu är det bästa att jag hoppar i säng ganska snart för att orka med morgondagen - som förövrigt kommer att bli ganska spännande - då är det nämligen praktikupptaktsdag!!! Min blivande handledare kommer att vara med och vi ska bland annat få höra på en gästföreläsare + en massa annat som kommer att hända under dagen, allt med siktet inställt på höstens praktiktid.

Hare gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Prioriterade du rätt? /m

2009-05-25 @ 22:59:28
Postat av: mamma

Prioriterade du rätt?

2009-05-25 @ 23:01:06
Postat av: Evelina

Ja jisses, det tog verkligen tid att räkna röster och allt, mycket längre än vad vi hade trott! Synd att du missade Alannah Myles... jag hade också tänkt gå ner på stan efter träffen, men var helt slut så jag orkade bara inte.

2009-05-27 @ 21:31:24
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0