Världens bästa onsdag

Har just kommit hem från en trevlig kväll med klassen! Vi käkade på Droskan och vi var nästan hela klassen samlad, jag tror att det bara var tre som saknades (även om jag och de jag satt med bara kom på två av dem) - till saken hör att vi är 55 st i klassen, så det är ju mer eller mindre en bedrift att få så många att samlas! Men idag gick det och trevligt hade vi, men det var ju nån eländig fotboll på tv:n så en del satt väl mest och glodde på storbildstv:n när jag var tvungen att kasta in handduken för att gå till bussen.

Igår var som bekant praktikupptaktsdag, det var riktigt bra! Jag hade förmånen att ha min blivande handledare närvarande och det var ju trevligt att hinna få surra lite om ditt och datt innan hösten kommer. Dessutom var det en otroligt bra föreläsare som pratade på eftermiddagen och verkligen inspirerade och spred positiv energi!!! Bengt Wiström heter han och jobbar som coach, han arbetar visst med alla möjliga kändisar. Jag köpte en bok av honom som jag tänker läsa om två veckor när jag har SOMMARLOV! *glad* ...fast, innan dess kommer ju en massa "världens bästa dagar"!

Hare gott!
Tjingtjong!

 Ps...
Jag glömde ju att säga; lågkonjunkturen vände förra torsdagen! ....Ds. *kom ihåg var ni läste det först!*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Henrik fattades, seru.

2009-05-28 @ 22:33:32
Postat av: Annika

Du är så braiiiijt min vän!

2009-05-29 @ 12:34:36
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0