Speciell månad

Idag är en mycket speciell dag, det är nämligen första dagen i Idas månad (nedräkningen till 6-årsdagen har iofs pågått ganska länge nu)! Tillika är det den rosa månaden, vilket oxå passar Ida bra eftersom hon älskar rosa (hon är ju inte insatt i varför månaden är rosa...).



 

För min del blev det en mysig liten after work idag! *glad* Nästa tillfälle är redan inbokat, det börjar bli en trevlig vana det här.

Svante hade en rolig fest igår, och mitt på dagen fick jag ett mejl från dagis med en bild på lille festprissen! Han hade visst skalat av sig skjortan - på morgonen var det viktigt att ha finkläderna på. Men en rejäl omgång hos frissan måste fixas innan dagisfotot på tisdag! Och "Katt" skulle behöva en tur i tvättmaskinen, tror jag bestämt...


På lördag ska ju Svante på kalas och Joel ska ha uppstart på innebandyn med träning och bad heeeela dagen, stackars Ida hon är den enda som inte har nåt inbokat. Vi får väl hitta på något kul hon och jag medan Svante kalasar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0