Gyllene skor

Igår var det dags att gräva fram de gyllene skorna för att göra ett besök på Schlagerklubben. Jag hittade ett par egenhändigt papperspysslade skor som jag målade med guldfärg, de gav både mej och Conny gratis inträde. Niklas fegade ur och trodde inte att skorna gillas som guldskor, så jag valde att ge min andra sko till den som absolut trodde på mej och mitt pysslande istället. Iofs tror jag nog att Maria också trodde på mej och mina dojor, men Conny stöttade mej verkligen mycket.

Det var ett himla drag på Schlagerklubben, det var andra gången i livet jag ser bröderna Herrey´s live. Första gången var för kanske 25 år sen (!!!!!! HEMSKA TANKE - 25 år sen!!!!) då de spelade på Universum, den gången har jag för mej att vi satt snällt och beskedligt på stolar. Igår stod vi och trängdes, dansade och sjöng med. De var kanske en aning mer ringrostiga, tunnhåriga och lite stelare den här gången, men vem är inte det...? Svängde gjorde det iaf!



PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Som synes ska jag nästa gång jag köper en ny mobil (när jag inte är fattig student längre, så det tar väl ett tag) tänka på att ta en som tar bättre foton! Hur kunde jag missa den lilla detaljen när jag köpte den jag har...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0