Kramkalas och feber

Nu är det slut på praktiktiden, imorgon ska jag vara hemma med en febrig liten Svante. Får se hur Ida och Joel mår, båda har sett lite småhängiga ut ikväll. Joel sov hos en kompis igår så det skulle ju kunna vara förklaringen till att han hade ont i huvudet och såg lite hålögd ut....

Idag bjöd jag upp alla från nedervåningen upp till "vår" våning på eftermiddagsfika, det blev trångt, varmt men riktigt mysigt och roligt. Det blev ett väldigt kramkalas när folk började droppa av från fikat - svininfluensarädsla till trots....! Det känns både roligt och lite tråkigt att praktiken är över, jag kommer verkligen att sakna jobbarkompisarna och det jättemysiga stämningen. Jag har aldrig varit på något ställe där medarbetarna är så viktiga och uppmärksammade. Dessutom är det ett otroligt kramigt ställe, folk kramas hit och dit i korridorerna - män som kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0