Grattis Sara!

Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag och att smörgåstårtan vi skickade hittar fram till dej borta i Singapore....!







Det är en skamligt dåligt uppdaterad blogg numer - inte för att jag har ett helt händelselöst liv utan mest för att tiden inte riktigt räcker till. Nu sitter jag för andra kvällen (natten) i rad och försöker fixa färdigt den fotobok som jag måste hinna färdigt innan månadsslutet. Tiden rusar som bekant iväg när man sitter och joxar vid datorn...  Ska försöka skärpa till mej när fotoboken är klar...annars finns jag ju på Facebook.

Kommentarer
Postat av: sara

Tack så mycket! Smörgåstårtan var väldigt god ;)

2010-02-23 @ 05:22:18
URL: http://rysans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0