Sävarfjällen

Ja, inte blev det nån hemtenta skriven igår, däremot lyckades jag fålla upp och stryka både de nya köksgardinerna och gardinerna i Idas rum, man får ju som bekant försöka se det positiva.

Idag fick jag offra det härliga vintervädret och sitta en stund medan Niklas och Engan tog med alla barnen till Sävarfjällen. Joels innebandylag skulle träffas och åka i backen och grilla tillsammans (för att stärka laget), och tur med vädret kan man ju lugnt säga att de hade. Lokaltidningen var precis där och dokumenterade lite, kul för mej så att även jag fick se hur de hade det. Jag hade skickat med min lilla kamera med Niklas, men när jag tittade på den såg jag att han inte tagit en enda bild....

Lånar några av VK:s bilder istället för att visa hur härlgit de andra hade idag.




Delar av Joels innebandylag


Ida fastnade oxå på en bild (med åkgrejen hon gav till Joel och Svante i julklapp)


Nicke och (halva) Svante på väg uppför

Kommentarer
Postat av: Njut i din trädgård

Hej,



jag vet inte hur jag hittade hit, men jätte kul att läsa om din vardag och dina intressen. Jag vill så gärna börja med scrapbooking, har varit på väg att köpa flera gånger. Här hittar jag lite inspiration, så snart kanske!

2010-02-22 @ 11:34:09
URL: http://czmastergarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0