Trötter

Borde verkligen ligga och sova nu! Joel fick magsjuka igår kväll och stackarn  heeeela natten, så egentligen är jag helt slut, men nu tänker jag bara att direkt jag somnar är det säkert någon annan som blir sjuk... Det är ju så jobbigt att måsta vakna upp till det kaoset, då är det bättre att redan vara vaken. Men nu måste jag nog ändå försöka blunda en stund.
Idag var svinkallt på morgonen och förmiddagen, men lite bättre på kvällen. Hoppas att det är fint väder och bara "lagom" kallt imorgon då tänkte jag, Ida och Svante passa på att åka lite skidor på dagen. Ikväll orkade vi inte åka på skidskoj, alla har sovit dåligt inatt, så det blev en tidig kväll för dem ikväll.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

2010-02-02 @ 17:45:29
URL: http://www.b
Postat av: Gunilla

Stackars J, hoppas han snart kryar på sig. :(

2010-02-02 @ 17:46:11
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0