Sommarlov

Ja, jösses här häder det inte mycket! ...på bloggen alltså, annars rullar livet på i 180 som vanligt.
Barnen har fått sommarlov och jag har gått på semester - härligt!
Satt och kollade på gamla foton från skolavslutningarna igår kväll och insåg att det verkligen händer en hel del under åren...

2008


2009
Skandalöst nog har jag inte tagit någon bild på barnen tillsammans!




...och Svantestackarn fanns knappt med på någon bild alls! *skämmes*


2010
Och får jag fråga varför man inte tar bilder när barnen visar sina fina kläder istället för samma gamla jackor och koftor som de har alla andra dar (och år!)...?






2011
...som jag sa, varför kan man inte få se finkläderna när de väl använder dem en gång...? *morrrrr*


Nu är det dags att sätta fart mot simskolan först Ida och lite senare Svante, de går en intensivsimskola som är 10 dagar i rad - praktiskt. Sen bär det av mot Umeå Ungdomscup där Joels fotbollslag ska spela, igår kväll var en riktig rysarmatch, har knappt hämtat mig än! Hoppas att det blir lite lugnare idag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0