Vilken dag!

Jag är så trött så ögonen går i kors!  Har suttit med min essä sen 9.00 imorse (då Rixfm slutade på Tv6)! Nu är den ihopknåpad och hyfsat översatt till engelska. Riktigt hur kvalitén på översättningen blev vet jag inte, hjärnan hänger inte riktigt med längre. Men nu känns det iaf som om jag har en chans att hinna få essän klar att lämnas in på fredag kl. 9.00.

Jag fick göra en paus i arbetet på eftermiddagen då det var föräldrafika på dagis. Det var trevligt, inte så värst många föräldrar tycker jag att det var, men det var mysigt ändå. Ida och Svante hade väntat och väääääntat, särskilt Svante som var såååå fikasugen, och så dök vi (jag och Joel) äntligen upp strax före uppträdandet. Barnen sjöng några julsånger och en fröken spelade upp en mycket kort, men ganska rolig version av hur Jesus föddes. Mamma Mu fick vara Maria och Alfons Åberg var Josef, Jesusbarnet spelades av Snigel... Jag testade såklart att fota med mina nya inställningar på kameran (har inte vågat ändra om dem än), men jag törs inte ladda över bilderna i datorn, man vet aldrig om den kraschar och det törs jag inte riskera med essän liggandes i burken. Jag har iofs skickat kopior av arbetet titt som tätt till Niklas mejl, ifall nåt skulle hända med min dator så har jag ju arbetet kvar på hans, smart va?

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0