Nytt rekord

Idag har det varit rekordmånga inne och tittat här på bloggen, kul! :0) Tänk att någon tycker att det jag skriver är intressant... ;0)

Leo´s Lekland var skoj, för barnen iaf! De har ju varit där tidigare så de var lite väl varma i kläderna, vi fick springa som galningar för att hålla efter dem tillsist! ;0) Men de var nöjda och det är som vanligt huvudsaken, dessutom hann ju jag och M byta nåååågra ord iaf och det är ju alltid trevligt!

En bild på tre av fyra busungar som var med. Lägg märke till att S har rååååsa tröja (han tog ur sin "topp" (=hårtofs) i bilen... Imorse var han tvungen att härma I, som skulle ha tofsar) och i har blå poliströja. Här är vi noga med genusperspektivet... Eller...?

image34

När vi kom hem från Leo´s väntade levande ljus, bastu och god mat (ja, faktiskt i den ordningen oxå!)!!!! Inte illa, tror att det är första gången jag bjuds på sånt... Bor ju inte precis ihop med någon romantiker :0(  Men vad vet man, kanske det går att lära gamla hundar att sitta. ;0)

image33

Förresten kan jag skvallra till alla som vill veta, att Tage blev morfar till en flicka! I berättade det när vi kom hem från Leo´s, hon kunde ju inte veta att M känner Tage...

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Tina

Trevlig blogg! Den kommer jag genast att lägga in under mina favoritbloggar! Vilken mysig dag du verkar ha haft igår. Ha en lika mysig helg/Tina

2008-02-15 @ 09:39:25
Postat av: Gunilla.F

Hej, så du har blivit med blogg? Trevligt! Här kommer jag nog titta in flera ggr eftersom vi - trots avståndet - aldrig ses nu för tiden.
;)

Kram, Gunilla

2008-02-15 @ 13:44:38
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0