Söndag morgon

Läste att det var en tjej på pyssel.net som bakade scones här på morgonen, det lät så gott att jag oxå vart tvungen att baka en plåt!    Jag härmade mamma och använde bullformar, praktiskt!
N var övertygad om att det var första gången jag bakade scones!!! Troligt! Tur nog hade jag bevis på att jag gjort det, jag hade kladdat en massa just på det receptet i hans receptbok! *lol* Däremot ska jag inte förneka att jag inte varit särskilt flitig i mitt sconesbakandet de senaste åren.

Idag är det ganska trist väder, men jag sörjer inte! N och J ska åka en sväng in till stan för J ska spela en innebandymatch, och under den tiden ska S sova en stund = pysseltid!!! I brukar kunna vara ganska lättroad, hon gillar att leka för sig själv med dockorna, lägga pussel eller pyssla. *ler*

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Om jag lämnar nyckeln i brevlådan kan du komma och baka hos mig också?
;)
Kram

2008-02-25 @ 00:43:50
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0