hÄnglar visst finns dom!

Idag skulle jag köpa ett ark EZ-mount av Wih, från pyssel.net,  för att kunna montera mina nya fiiiina hÄnlar, då visade det sig att det var en levande hÄngel jag hade att göra med! Jag fick arket + ett gulligt kort av gulliga Wih! TACK!
Så nu har jag hunnit montera, stämpla och tom börjat färglägga de superfina stämplarna!
Imorgon hoppas jag att jag ska få tid att göra ett kort, eller två. Om inte annat så blir det ju en massa pysslande nästa helg i Piteå!!! *längtar mej blå*

Ihelgen har jag lovat Ida att vi ska gå på bio, Lilla spöket Laban. Tanken var att om hon sov fem hela nätter i sin egen säng så skulle vi gå på bio, det fixar hon nog utan problem, men däremot vill ju Svante såååå gärna följa med nu... Hur gör man, han sover ju inte precis hela nätterna i sin säng, och dessutom skulle det ju kunna vara kul för Ida att få göra något utan syskon en gång. Hon är ju snäll, för hon säger att det går bra att S följer med!
Idag tittade vi på en trailer på www.sf.se på just den filmen, S älskade den! Han ville hela tiden se om trailern, efter fem stycken "en gang king" fick han roa sig själv med att trycka igång den medan jag gick och fixade middagen. ;0)

Imorgon är det fredag = bästa dagen på veckan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0