Trött - tröttare - slut!

Ögonen går i kors idag! Ida lyckades få magsjuka inatt!
Man förstår ju att man är lycklig lottad när man inte har värre saker att gnälla över än lite magsjuka... Men ändå, jag HATAR magsjuka! N var vänlig nog att ta hand om Ida och Svante (som naturligtvis vaknade pigg och glad!) så att jag skulle få sova... Bussigt, men sova när det går magsjuka, nja det är inte en riktigt lyckad kombination. Låg vaken ett par timmar (och varierade mej med att titta på Discovery och läsa pedagogik) och slumrade till precis innan väckarklockan ringde! Typiskt!
Nu kan vi ju bara hoppas att kommande natt blir lugn. *peppar, peppar*

Tur att vi inte hade föreläsning idag iaf, hade ju varit snyggt om man hade suttit där och snarkat! Idag var det "bara" redovisning av förra veckans studiecirkel (de har sååå fina ord inom pedagogiken *fniss*). Vi redovisade för J:s grupp, som vi ju redan har hunnit med ett par svängar tidigare, så det kändes inte så jobbigt. Vi hann tom göra klart våra intervjufrågor som vi ska använda oss av i veckan.
Vi ska intervjua någon närstående om vad den personen har lärt sig på sitt jobb "på sista tiden". Jag har valt ut mitt "offer", det blir pappa! Han har just gått en kurs på jobbet, så jag förutsätter att han lärt sig NÅGOT iaf. ;0)
Allvarligt talat tycker jag att det är en lite konstig fråga, man lär sig ju faktiskt något nytt alla dagar! Men det är klart, man tänker kanske inte alltid på att man faktiskt gör det... *filosoferar*

Nä, nu ska jag fixa lite kycklingwok, hoppas någon har lite matlust idag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0