Sommarhälsning

Nu börjar det dimpa ner så där lagomt många semester-/sommarhälsningar, det är ju jättetrevligt - att andra får vara lediga och ha det skönt, även om jag inte hör till den lyckliga skaran själv... Min sommarhälsning (kan väl knappast kalla den semseterhälsning) ser ut så här... Men jag är inte bitter, tro inte det!
 Rosa retursedlar som jag knappar ungefär en miljaaaaard av varje dag *flinar*  och så själva sommarmiljön då, nämligen utsikten från stolen jag sitter och knappar de rosa sedlarna *lol*  Rummet är beläget mitt i huset, så det finns inga fönster - alltid lika spännande att gå ut på lunchen och lika så när man ska gå hem, är det sommar eller drivis ute??? *ler*

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Inte den mest inspirerande utsikten tyvärr. Tur du har humöret uppe i alla fall. :)

2008-07-17 @ 11:27:22
URL: http://brunakatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0