Morsning korsning

Hallå alla pigga och glada! image297
Själv är jag glad att jag gick och la mej tidigt igår! Både I och S kom under natten till våran säng så tillsist låg jag skavfötter med dem och jag rymdes liksom inte med benen åt något håll, så jag hade ett ben åt ett håll och det andra fick jag ha liggandes över N´s ben... Det slutade ändå med att S föll ur sängen! Då fick jag iaf ääääntligen sträcka ut mej, för då ville S ligga brevid mej nere vid fotändan av sängen...  image298

Idag är det iaf en ny strålande vacker dag - som jag får tillbringa på UB! image296

Hare gott!

image299

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt med fredag och helg..sol =) Kan det bli bättre?

2008-03-28 @ 07:47:13
URL: http://petersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0