Ganska händelselöst...

Jag fortsätter tjatet, I verkar äntligen mycket piggare, även om hon fortfarande är ganska långt ifrån sitt vanliga pigga jag. N däremot fick ett återfall av sin magsjuka idag...! Vi får hoppas att det bara var högst tillfälligt!
Själv satt jag i godan ro (eller inte!) på UB och pluggade. Den här veckan lär vara ganska händelselös - plugga, plugga och åter plugga... Först på lördag blir det ett trevligt avbrott med pyssel i H-fors! *längtar*

Förhoppningsvis har den övriga familjen piggnat till så pass att de senare under veckan kan åka till Leo´s Lekland, eftersom vi lovat barnen att de ska få åka dit och jag törs knappt tänka på vilket liv det skulle bli om de inte kan åka nån av dagarna... (puh, världens längsta mening tror jag visst att det blev!)

Sitter och slötittar på Boston tea party, har svårt att bestämma mej om det är bra eller inte... Ena stunden kan det vara riktigt underhållande, och nästa är det bara rörigt, stressigt och slamsigt.

Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0