Paraskavedekatriafobi någon???

Vem har kunnat undgå att det är fredag den 13:e idag? Knappast någon!
Jag kan inte påstå att jag skulle känna mej mer orolig idag än någon annan dag, så jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite förvånad när jag läste att det sker i snitt 2 fler olyckor på fredag den 13:e än andra fredagar! Det var ju verkligen inte mycket att komma med, men det var ju ändå fler olyckor än annars... Undrar vad det beror på? Att folk är slarvigare just såna fredagar, eller?

Idag är det iaf en strålande vacker dag! Det är riktigt så där gnistrande att det nästan gör ont i ögonen, men ack så härligt!

Långt ifrån min svenska vinteridyll... men ser inte det här sjukt härligt ut???? *drömmer*


Kommentarer
Postat av: Maria Olofsson

Det ser ut som på Pegasos Word, där var vi i höstas. Det var mycket bra där, passar barnfamiljer, ett tips.

2009-02-13 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0