Rolig träff

Idag har jag haft nöjet att träffa två fd jobbarkompisar, det var så trevligt! Mycket surr och glada skratt blev det såklart, och man inser ju att det är alldeles för sällan vi träffas. Hoppas nu att det inte tar allt för lång tid innan vi gör om det!

Joel som var ledig från fritids idag (det skulle bara vara 4 andra barn där, varav ingen var nån av de närmaste) fick följa med syrran och Tor till Leo´s lekland, gissa om det var poppis!  Han somnade tidigt ikväll oxå, och lär göra det imorgon igen - han ska nämligen få följa syrran och åka slalom. Jag tror nog Joel är nöjd med sitt sportlov, och sportat det har han då gjort!

I tisdags skottade jag bort snön från (halva) garagetaket, det är mer eller mindre en bragd eftersom jag är ganska rejält höjdrädd! Men jag var lite orolig att taket skulle rasa in så det var bara att bita ihop....

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jag hade försökt skotta ihop en backe som barnen kunde åka i, men Svante tyckte att det var roligast att åka i "hoppet"...
Photobucket Photobucket  
Photobucket Photobucket

Imorgon är det  ...och Niklas har lovat att det blir sushi!!!


Dining Etiquette:How To Eat Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0