Ljudböcker

Eftersom jag är en Buzzador har jag haft förmånen att testa Storytels nya app till min iPhone. Jag har fått lyssna på två ljudböcker gratis - och nu kan du oxå få chansen!!!! Så är du sugen på att bara koppla av och lyssna på två böcker helt gratis och har en iPhone (OS 3.1.2 och nyare) eller Android (modell 1.6 eller nyare, dock ej Sony Ericsson X10 Mini) klicka in här. Du måste registrera dej på sidan senast den 22 augusti, kom bara ihåg att avregistrera dej inom en månad för att slippa några avgifter - om du inte vill fortsätta alltså!

Jag har lyssnat på Hyptonisören av Lars Kepler (riktigt bra!!!) och Fånge i Hundpalatset av Martina Haag (ganska bra, lite smårolig). Nu har Lars Keplers nya bok Paganinikontraktet kommit ut oxå - tusan att jag missade den!!!

Läs vad som gäller för appen här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0