Två prickiga korvar

Japp, nu har även Joel fått sina första koppor! Skönt att göra bort det nu!

Jag lider iofs verkligen med Ida hon har fått många koppor och det kliar vansinnigt mycket, hon är mycket mer påverkad än vad Svante varit. Huuuu! Jag sympatikliar nästan med henne, fast hon försöker ju att inte klia... Tur vi hade fått Tavegyl utskriven till Svante så hon har fått ett par skvättar idag. Dessvärre är hon jättekinkig på att ta medicinen, mutar henne med att om hon sköter det utan allt för mycket gnäll ska hon få ett medlemskap i Club Penguin, något som står högt upp på önskelistan. Joel har plockat ogräs på den grusade uppfarten idag för att få samma sak (de andra har oxå kämpat med ogräs, både i rabatten och hjälpt Joels med hans uppfart).  Annars har de mest suttit inne och försökt gömma sig från värmen. Joel har kännt sig något piggare idag, men långt ifrån hur han brukar vara. Håller tummarna för att inte han ska få lika besvärliga koppor som Ida...


Jag och Niklas smet hemifrån en stund ikväll för att gå på VIP-invigningen på Biltema. Jag köpte en rulle dubbelhäftande tejp och Niklas köpte sig en hora....!!!




Idag fick jag förresten äntligen mitt examensbevis, så nu kan jag byta titel i telefonkatalogen!!! Snyggt var det, funderar på att rama in det och hänga upp på hedersplatsen! *stolt*

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Stackars Ida, hoppas hon kan ta medicinen o slippa klådan.



Grattis till ny titel! :D Klart du ska hänga upp examensbeviset!!

2010-07-08 @ 01:30:52
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0