Bröllopsyra

Tänk att vi var såna bröllopsknarkare här i huset! Tv:n har stått på heeeeeela dagen. Att det var regnigt och trist ute kan ju iofs påverkat saken oxå...
Själv gjorde jag en paus på ett par timmar när jag följde med Ida (och Svante) på badkalas. Det var två av Idas kompisar som hade ett stort kalas på byns simhall.

Ida och Joel trodde att Victorias släp var ungfär lika långt som det jag hade när jag gifte mej..... Njaaaa, inte riktigt kanske. Svante hann fundera på om jag åkte samma häst och vagn som dagens brudpar - nä, inte det heller! Till sist vart jag tvungen att gräva fram våra bröllopsbilder från min externa hårddisk!

Ingen större likhet va?

2005 - ingen har ens fixat släpet....




2010




Kommentarer
Postat av: Jonny Brodin

Dom bjöd ju gäster iallafall...:)

2010-06-21 @ 02:12:34
Postat av: Annika

Hehe, det var väl några fler gäster där än här!!!! ;0)

2010-06-21 @ 10:26:33
URL: http://blomstras.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men åh så fina ni var!

2010-07-12 @ 12:25:54
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0