Torsdagsrapport

Knäet som jag gjorde illa i måndags krånglar fortfarande! Det vart inte direkt bättre idag när jag vart tvungen att springa från parkeringen "längst bort" på universitetet upp till lasarettsområdet där vi hade ett möte med den forskningsgrupp vi ska skriva c-uppsatsen åt. Åkte i god tid hemifrån, men var dum nog att tro att det skulle finnas parkering någonstans på lasarettsområdet, för att skona knät. Istället fick jag i panik åka tillbaka till den vanliga parkering jag brukar stå på på skolan... *arg* Det som irriterar mej mest var att jag inte åkte dit direkt, eftersom tanken hade slagit mej om att det kanske skulle vara svårt att få en plats på lasarettet.
Nåja, mötet var iaf givande, äntligen börjar vi få liiiite klarhet i vad forskningsgruppen har för tankar och funderingar och framförallt lite mer fakta till oss studenter. Imorgon måste jag och Jeanette sätta tänderna i vår forskningsplan som "ska" vara klar och redovisas på tisdag. Det hade varit bra om vi hade fått den info vi fick idag redan vid första mötet, men nu är det som det är det är bara att gilla läget.

Idag färdigställde vi iaf hemtentan i kvantitativ analys som ska lämnas in imorgon! Skönt!!!! Den har tagit hur mycket tid som helst, orkar knappt tänka på hur många timmar vi suttit i datasalarna på skolan - vi har fyrkantiga ögon hela högen!!! Och stela gamnackar! *urk*

I tisdags åkte Svante skidlopp på dagis och fick en snygg guldmedalj! Gissa hur nöjd han var/är!

I går gjorde Joel något riktigt spännande, han var på casting på Svt!!! Jag mår verkligen dåligt över att jag inte kunde vara med där, de vuxna fick nämligen gå på rundvandring där medan barnen intervjuades och filmades.

Imorgon ska vi från klassen åka på Fortet på Megazone, typiskt att jag har ett kvaddat knä! Jag får hoppas på att kunna bidra med något när det blir någon mindre fysiskt krävande aktivitet. Det ska iaf bli riktigt roligt, jag har bara varit där för att hämta Joel som brukar vara där på kalas.

Den här helgen kommer att vara kalasig värre, då både jag och Svante ska firas, han fyller ju 5 år på söndag!

Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0