Otursfågeln

Här blev det en ganska trist början på helgen. Som om jag inte klagat nog mycket på min fot och min tråkiga förkylning, för att bygga på det ytterligare fick jag värsta njurstensanfallet imorse! Jag brukar ju kunna få såna lite titt som tätt och det brukar lösa sig med Alvedon och värmedynan, men idag hjälpte det inte alls. Efter tre lååååånga timmar åkte jag till Hälsocentralen och fick en rejäl dos Voltaren i en spruta. Det tog ändå nästan 1½ timme innan den hjälpte ordentligt, sen fick jag lämna blodprov och urinprov. Det visade sig att jag förutom njurstenen oxå har urinvägsinfektion! Snopet, för det har jag verkligen inte märkt...
Nu ska här kureras med Voltaren och pencillin, förhoppningsvis försvinner besvären med både foten och halsen i rena förskräckelsen.

Jag måste vara inne i nåt sånt riktigt otursstim, för de glasögon jag beställde från LensWay och hoppades att jag skulle hinna få INNAN nästa fredag har blivit försenade! Ja, jag säger då det, kanske har de bra och billiga brillor i Singapore istället...

Nåt kul ser vi iaf fram emot och det är detta....


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilken otur du har haft! :( Hoppas det är slut med all otur nu för dig. När åker ni förresten?

2010-09-11 @ 17:49:10
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Annica

Krya på dig! kram Annica

2010-09-11 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0