April, april... (dagens asgarv)

Någon som blivit lurad idag? Inte jag iaf! Däremot har jag lurat N till månen!!!!! image314
Jag hörde någon som berättade på RixFM om ett roligt aprilskämt som jag bara var tvungen att testa på N, och det funkade hur bra som helst!

När han kom hem efter jobbet gick jag ut på bron och bad honom åka till Katarina med ett strykjärn. Han undrade såklart varför han skulle göra det och jag sa att hon höll på att byta gardiner och strykjärnet hade gått sönder.
Han brassade iväg och jag gick in och skrattade gott för mej själv! Jag väntade mej att han snabbt som ögat skulle komma tillbaka, men det tog evigheter och jag var nära på att ringa dit för att fråga vart han tog vägen, men jag höll mej (tack och lov). Tillsist ringde han iaf och sa "du sa ju att det var K som skulle ha strykjärnet, men hon skulle ju inte ha nåt!!!" Gissa om jag höll på att avlida av skratt!!!!image317 "April, april" sa jag och N la direkt av luren! Två sekunder senare ringde K upp och skrattade gott! Och sen tog det inte lång stund innan N kom hem igen, med strykjärnet (faktiskt småleende!). image315

När N kom till K och L hade han gått och ställt strykjärnet i köket där K var (och lagade mat) och sagt " här har du det" sen gick han in i deras tv-rum för att kolla in deras nya soffa. (Hon stod kvar och fattade ingenting!) Där hade han blivit sittande och surrat med L och när han skulle åka hem igen hade K frågat "vad ska jag med strykjärnet till? Ska jag få det eller?". "Vadå, du skulle ju låna det, ditt gick ju sönder när du höll på att byta gardiner..." sa N. "Byta gardiner? Jag står ju och gör pannkakssmet" sa K. Och ingen av dem fattade att det var ett aprilskämt!!!!! Jösses!

Jag kan lova att jag knappt trott ett enda ord av vad N sagt till mej ikväll.... *fniss*image316

Kommentarer
Postat av: Jenny N

Haha du är för bra!! :D Du får akta dig 1:a maj, så han inte ger igen :P

2008-04-02 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0