Fyndig dotter

Jag har fått tillbaka mina vinterdäck! image363 N har fixat och micklat med min bil hela kvällen, han hade ingen tur med det han hade tänkt fixa, men jag blev iaf glad över att få på vinterdäcken igen...

I var rolig i kväll, igen. Efter middagen stod hon och tvättade händerna, läääänge, tillsist frågade jag om hon inte var klar. "Nä, jag fyller det där hålet med vatten" (hon syftade på ett minimalt litet sår på ett finger) "om hålet blir fullt med vatten kan det inte blöda". Såret var gammalt och hade nog inte blött något alls den senaste tiden! När hon äntligen hade "fyllt hålet" torkade hon händerna i en evighet istället, "vattnet måste få komma upp ur hålet sen försvinner såret". Vart får hon allt ifrån???

Nu ska jag raskt hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon för vi har en viktig tid att passa redan klockan 08.00!!! image365
Tänk vad fort man ställer om sig, jag har väl aldrig börjat så sent som 8 nån gång när jag jobbat! Nu tycker jag att det är supertidigt, fattar knappt hur jag ska kunna passa tiden trots att N ska lämna barnen.... Var så nervös för att jag ska försova mej (trots att den risken är minimal, måste ju ändå vakna senast 6.45 varje vardag för att få iväg J till skolan i tid...), att N ställde alarmet på sin mobil förutom min väckarklocka... Kanske jag kan sova hyfsat bra när jag är säker(el. säkrare iaf) på att jag kommer att bli väckt i tid. Hur ska det gå när man måste jobba igen???image364

image366

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0