Glädje!

Tjoho, äntligen är min dator rensad på en hel miljaaaaard foton! Det betyder såklart att jag kan dränka min blogg med nya bilder igen!image336 
Den här dagen har faktiskt haft en del glädjor till trots att det är en helt vanlig måndag med ovanligt blåsigt och snöigt väder! Jag har gjort klart mitt första album som jag gjort med hjälp av min nya BIA, fotobevis kommer antagligen imorgon. Varken jag eller A avblåste promenaden ikväll trots vädret, skönt! Jag har överlevt CK-plågan en hel vecka! Okej, en hel del fuskande men det blev ett stort härligt MINUS imorse! Jag pratade ikväll med Maria och vi ska försöka byta helg då vi ska åka till S-vall, så att jag kan göra min omtenta då.
Jag var så jäkla kaxig tidigare och sa att om jag skulle måsta göra omtenta skulle jag skjuta på den till i augusti, men nu har jag fått kalla fötter och skulle gärna göra om den med en gång.
Gulliga M ringde dessutom och sa bara för en stund sen att vi inte ens måste betala nån straffavgift trots att vi bokar om hotellet! Man fick visst boka om två gånger gratis och fler gånger än så ska vi väl inte hålla på och strula.... Annars hamnar vi väl ända borta vid jultid för att kunna stämma in alla barnvakter, födelsedagar, jobb och grejer som ska stämma in. image337
Vilken bra dag!!!!

Fler vårtecken, i lördags såg vi två tranor och igår kväll hörde jag och A massor av svanar, jag hann faktiskt se några när jag gick från A oxå!
Annars är ju ett ganska tydligt vårtecken när det är grus i heeela huset, heeeela tiden och det har det varit sista tiden. Fast nu snöar det ju igen, så nu blir det väl lite "bättre" ett tag.

Nä, nu ska jag ta och ladda över lite foton från kameran, det lär väl ta sin lilla tid med tanke på hur länge sen det var jag kunde göra det sist... Dessutom är det 100 Höjdare på femman nu!

image338

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0