Go´natt!

Nu har jag suttit och slitit med att försöka skriva av vår intervju från "diktafonen". Det är ett riktigt slavgöra!!! Hade ont i axlarna och nacken imorse och det känns ju inte precis bättre nu kan jag lova! Det tar enormt lång tid att lyssna några ord och sen skriva ner texten på datorn... Hela intervjun var inte längre än en halvtimme, men jag vet inte hur lång tid jag ägnat åt att skriva... Cirkus 1½ timme i fredags tror jag och nu har jag väl suttit 2 - 2½ timme! 
Vi ska ju lämna igen diktafonen imorgon så jag ville gärna få det utskrivet och jag misstänkte att det skulle ta en hel evighet att fixa, så det var ju lika bra att göra bort så mycket som möjligt nu.

Annars har jag pluggat lite sociologi idag... Mindre roligt, men det måste ju göras. I har haft magsjuka, eller vad det nu är, hon spydde två gånger imorse så hon (och S) får ju inte gå på dagis på ett par dagar nu (igen!).

Nu ska jag stupa i sängen... Stupa och stupa, I ligger där så det är väl mer att smyga ner i sängen och hoppas på att hitta en liten flik av nån kudde...

image378 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0