Helgen som varit...

En trevlig helg är snart slut, igen!
I fredags vart det ett par, tre förluster i Buzz! image405 Att vila i form var tydligen helt fel metod... Får nog börja spela Buzz på kvällarna istället för att blogga - så jag blir lika klok som Ymer. image406

Igår brummade jag och syrran till Övik- bokstavligt brummade, för det måste vara nåt tjall på avgassystemet på 440:n. Det var iaf en jättetrevlig träff, med många roliga tävlingar, trevliga människor och fantastiskt snajsiga butiker! Vi hade turen att få sova hos syrrans-kompis-svärmor, hon bodde i ett stort hus ute på landet. Det var så tyst och skönt att vi sov som klubbade sälar, vilken lyx!!! 
Jag har inte hunnit göra så mycket kreativt i helgen, kände mej ganska slö och oinspirerad...! image408 Konstigt, jag som nästan längtat ihjäl mej att få åka iväg för att få pyssla hejdlöst. Det måste bero på att jag känner mej jäkligt stressad över skolan just nu, vi har absolut hur mycket som helst och att då bara dra iväg och inte plugga (som jag faktiskt skulle behöva) blev kanske inte så lyckat... Har haft sjukt ont i magen i helgen, men om det beror på stress eller magsjuka återstår väl att se, för J har tydligen haft magsjuka idag!!!

Får fixa med bilder på vad jag faktiskt åstadkommit ihelgen nån annan dag när orken återvänt. Nu väntar sängen!

image410

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0