Jag vann!

Ibland ska man ha tur och det hade jag igår! Jag fick ett mejl om att jag är en av tio som vunnit en docka som kan säga "pappa"! Gissa om S kommer att bli glad när han får den!image390 Och jag skulle tro att I blir minst lika glad över att få tillbaka sin docka..!image386 S har nämligen i det närmaste lagt beslag på I´s favoritdocka.
I fick sig en cykel igår, N hittade en på Blocket som han köpte efter jobbet. I var himla spänd och glad, men när hon testade den efter middan vart hon mest bara arg! Hon ville inte trampa och jag skulle hålla i styret - inte i pakethållaren... Ja, det mesta var galet, får hoppas att det bara var det att hon var trött så att det blir roligare sen.

Nån som vet vad ett "Glo-djur" är förresten??? Inte det, det är I´s benämning av lodjur! Hon och S roade sig med att sitta och titta i en bok med Kolmårdens alla djur igår kväll, helt plötsligt blev S helt vild och sprang och hämtade sin "katt" (som är just ett lodjur) sen skulle han visa både mej och "katten" lodjuret i boken. I var lika entusiastisk och förklarade glatt att "det var ett sånt där glodjur". Man har ju svårt att hålla sig för skratt ibland...image385

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis, grattis till vinsten! Förstår att det blir glatt i erat hus nu.
;)
Hoppas det ordnar upp sig med cyklandet för I o lycka till med pluggandet! Kram, Gunilla

2008-04-17 @ 15:37:50
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0