Låååångtorsdag

En oerhört lång och trist dag är snart över image319, lika bra det! Gillar egentligen inte att ta tillvara varje dag, men jag går på ren CK-kur så jag går på sparlåga kan jag lungt säga. Man ska ju efter 3:e dagen bli så himla glad, pigg och alert - men det stämmer inte för fem öre in på mej! Jag är tvärtom som en zombieimage318, rör mej långsamt, tänker långsamt och svettas för ingenting! Usch, får se om jag verkligen orkar härda ut i två veckor, eller om det får räcka med en....  Eller så får jag hoppas att det vänder imorgon iaf, det vore ju trevligt.

image321Idag har verkligen ingenting kul hänt, förutom en kille i klassen som tabbade sig så vi andra fick oss ett gott skratt, och sen berättade N att han kört in med en truck genom in i en vägg!!! Vet inte om jag skrattade så gott, men lite komiskt var det ju när det inte var nån som blev skadad iaf. Jag väntade mej att det skulle dyka upp på youtube, men det gjorde det visst inte. Annars kunde jag tänka mej att det skulle vara en sån händelse som nån tycker är superkul att visa hela världen...

Nä, nu ska jag göra slut på den här supertrista dagen och hoppas att morgondagen blir lite roligare!
Får veta resultatet från sociologitentan imorgon så jag håller alla tummar och tår för att det gått vägen! Har ingen lust att få omtenta just nu.

image320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0