Om jag mot all förmodan...

Om jag mot all förmodan skulle klara tentan imorgon kan jag lova att jag ska köpa en fin flaska champagne och fira hejvilt!image428...Eller jag kan ju bjuda alla jag ser, så slipper jag dricka så mycket själv...image429

I har varit pigg och glad mest hela dagen, lite för pigg för att det skulle vara nyttigt för mej... Nåja, nu är det ju som det är och snart har jag (hoppas jag..)!
Ikväll har vi sett på Talang 2008 som sändes från Umeå! Skoj, men vi såg inte någon vi kände igen. Sen såg vi för första gången "Berg flyttar in", himla kul program. Hon var hos Bert Karlsson, en man jag har mycket blandade känslor för... Å ena sidan verkar han himla snäll och omtänksam å andra sidan är han ju en riktig skitstövel.

Nu ska jag hoppa djupt ner i sängen så jag inte sitter och sover imorgon!

Lycka till! säger jag till mina olyckssystrar (och -bröder)!image430

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att tentan har gått bra idag! Kram, Gunilla

2008-04-26 @ 12:14:04
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0