Sushi, någon...?

Redanimage373igen!!! Tänk vad ofta det är fredag! Inte konstigt att åren går snabbt...

Vi fick göra våra intervjuer idag, iofs vart det två samtidigt.. Vi hade tänkt ta först en chef och sen en anställd med de ville sitta tillsammans så det fick vi ju ställa upp på. Det gick bra ändå, de verkade ha himla bra stämning där måste jag säga. När vi var färdiga med intervjun åkte jag raka vägen hem och började skriva av vad som blivit sagt... Jösses vilken tid det tog, vi hade använt en såndär modern diktafon, eller vad det kan heta. Det var ju rackarns smidigt, liten och diskret och lätt att använda. Dessutom var det ju lätt att spela upp och man kunde tom ställa in "slow" uppspelning, himla bra när jag försökte skriva av det som sas. Men jag hann inte alls skriva av allt, hoppas nu att inte det händer något med mojängen innan måndag så att all information försvinner!!!

Ikväll har vi proppat i oss massor av sushi, ändå har vi huuuur mycket som helst kvar! Det blir nog till att bjuda halva kvarteret på sushi imorgon så att vi blir av med det. *lol* Det var precis så gott som jag minns det! Det gick ju riktigt bra att göra allt helt själv, men det känns som att man fick löjligt mycket produkter över. Det är ju inte precis så att man gör sushi varje helg... När vi hade ätit och bara satt och jäste vid bordet slog jag upp dagens tidning och vad skådade väl mitt norra öga? Jo, dagens middagstips var just sushi!!!!! Hade de läst min blogg tro? image372

I helgen är det cyberpyssel på pyssel.net! Kul, hoppas bara jag hinner göra några utmaningar... Ikväll blir det inget pysslande, det vart visst lite häftigt att dricka vin efter två veckors CK... *fniss* Så det är väl säkrast att vänta till imorgon så jag inte sabbar en massa material bara... image374

Ha en trevlig helg!

image375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0