Tänt ett ljus för Engla...

Hur många sms har ni fått idag om att tända ljus för Engla, ikväll kl 21.00??? Jag fick en hel hög så det var klart att jag var tvungen att tända några ljusimage380, fast när jag tittade runt i fönstren här på kvarteret såg jag inte ett enda tänt ljus.. Det hade nog inte hunnit gå hem hos riktigt alla. Fy, så många dårar det går runt på gator och torg i vårt land, extra tragiskt är det ju såklart när barn far illa!

J var hos en kompis idag efter skolan, mamman berättade när jag hämtade honom att han berättat typ hela sitt liv under bilresan från skolan och hem till kompisen (hon bor en liten bit utan för byn), bla hade han berättat att jag fått ett U på en tenta... När vi kom hem berättade han helt appropå att han frågat sin lärarkandidat om han fått nåt U på någon tenta, man kan ju bara gissa vad J sagt till honom.... Tur man inte har allt för stora komplex för det misslyckandet!
Nu ska jag slappa framför 100-höjdare ett tag!

image381

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0