Vilken tid är du?

Jag är 10.02! Det kan nog stämma, låter härligt med färdigfixad frukost på en söndagmorgon... (Fast jag skulle nog föredra scones före pannkakor till frukost.)



You are breakfasty, like a pile of pancakes on a Sunday morning that have just the right amount of syrup, so every bite is sweet perfection and not a soppy mess. You are a glass of orange juice that's cool, refreshing, and not overly pulpy. You are the time of day that's just right for turning the pages of a newspaper, flipping through channels, or clicking around online to get a sense of how the world changed during the night. You don't want to stumble sleepily through life, so you make a real effort to wake your brain up and get it thinking. You feel inspired to accomplish things (whether it's checking something off your to-do list or changing the world), but there's plenty of time for making things happen later in the day. First, pancakes.

Idag har vi haft besök av mamma, pappa och syrrans barn, (syster med man var i S-vall på b.f-helg image376) Vi passade på att bjuda på sushi till lunch! Barnen åt såklart inte av dem, men jag tror nog att både mamma och pappa tyckte att det var ganska okej mat. Men fortrarande ligger några stackars sushi-bitar kvar i kylen! Det blir verkligen hur mycket mat som helst av fyra rullar sushi!

Trots att det är cyberpyssel i helgen har jag varit extremt opysslig... Håller på med en av utmaningarna, men jag vete katten om jag kommer att bli färdig i helgen, tror att jag blir lite låst av allt pluggeri som jag känner att jag har hängande över mej... Får väl göra nåt åt den saken imorgon.

Här har vi sett på Körslaget ikväll, jag och J såg hela och N kom upp och såg slutet. Vad det blev spännande på slutet! Alla våra favoriter blev kvar, men vi var oroliga när Markoolio var kvar på sluttampen.


image377

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Blev ju tvungen att göra testet och jag hamnade på samma tid som dig.
:)
Nu har jag förresten köpt en BIA så bered dig på att snart få besök för en demonstration.
;)

2008-04-12 @ 22:20:56
URL: http://www.deltaskatter.se
Postat av: Annika

Men, en BIA - trevligt! Du är så välkommen!

2008-04-13 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0