Aha-upplevelse - hur lång hållbarhet har en sån?

Har pluggat hårt här idag och lyckades faktiskt få ett par trevliga aha-upplevelser! Jag skulle gärna göra tentan imorgon, för vem vet hur länge jag kommer ihåg det jag lärde mej idag...
Har tom hunnit göra två kort idag!  

Imorgon ska vi åka på semester!!! Hela vägen till Övik! Det blir StarWars-utställning, bad och hotellvistelse för hela slanten - kort men intensivt! Ungarna tycker att det blir kanon och det är ju huvudsaken, själv ska jag ta tillfället i akt och besöka både Scraphuset och Pagoni när vi lix är i Övik! *lycka*

Nu ska vi se på Arn, hoppas den är lika bra som jag inbillar mej!

Hare gott!


Kommentarer
Postat av: JennyN

Hoppas ni får det jättebra i övik! Kul att åka förbi scraphuset och pagoni också :D

2008-08-19 @ 20:58:22
URL: http://rosalammet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0