Pärlat...

Igår hade vi K & L med barn här på middag och spelkväll. Vi skulle spela Chicago, det gick så rackarns bra för mej ända tills de sämsta förlorarna (N & L) började förändra reglerna (till min nackdel naturligtvis)! Tillsist kastade tom N protokollet i slasken - då låg han på -26.... *fnissar* Eftersom jag lär bli oemotsagd här kan jag ju tala om att det var jag som höll på att vinna!

Idag har jag chockat kroppen med att göra, inte bara ett utan faktiskt, hela tre halsband!!! Jag kom nästan inte ihåg när jag pärlade senast, men det var inte igår precis... Däremot lär det kanske bli något till imorgon oxå, N ska åka på Nolia så jag får väl sätta några pärlor i barnens händer så att de är glada och nöjda (S däremot har jag lovat att han ska få dammsuga hela dagen, eftersom det är en av hans favoritsysselsättningar). Det lär väl knappast vara nåt badväder imorgon ändå, så varför inte frossa i en heldags pyssel? Kan ju tom passa på att göra ett kort eller två oxå. 

Nu är det snart dags att försöka enas om vilken film vi ska se här ikväll...


Kommentarer
Postat av: JennyN

Kul att du pärlat! Visst visar du upp bilder snart? :)

Och vilken tur du har som har S som gillar att dammsuga, jag önskar att min lillebror var likadan så kunde han dammsugat lite i mitt rum också :D

2008-08-10 @ 12:53:27
URL: http://rosalammet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0