Kortmakarväder

Tänk vilken otur för mej att det var trist väder idag , när det är semester och allt... *fnissar* Jag hann göra några kort (men jag har en hel del kvar som jag måste göra inom den närmsta tiden), otur bara att scannern inte vill fungera och min dator är för full för att kunna ta emot foton, annars skulle jag såklart visa dem här...

Imorgon blir det fullspäckat schema med bla lunch med ett par klasskompisar, storstädande av sovrummet (nya sängen kommer imorgon!!!!!!) och ev kommer G med någon trevlig stämpel som jag ska få snika lite på...

Nu ska jag för sista gången lägga mej i våran vidrigt osköna säng! Nu står bara resårmadrassen på golvet - vi har redan monterat ner sängramen, den passar inte till våran nya stora, sköna säng! Otroligt vad snabbt det gick att få sängen, jag hade ju räknat med att det skulle ta minst tre veckor! *jublande lycklig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0