Nu får jag äntligen säga det...

...idag har det varit en sån här dag:





Jag har varit belagd med munkavle av födelsedagsbarnet hela dagen, men nu kan jag säga så pass mycket som att det inte är någon av barnen som fyller år och det är inte jag....

Svante hjälpte till att baka tårtbotten igår och Ida vispade grädden och dekorerade den tjusiga tårtan imorse, fin blev den och god oxå.




Nu har jag varit hos syrran och dumpat alla julkort som ska till försäljning imorgon och på torsdag, det blir spännande att se hur det går. I söndags sålde vi inte jättemycket precis, men tillräckligt för att jag ska kunna köpa en ny stämpel... eller två!

Så här oorganiserat hade vi i söndags, nu har vi fixat lådor som vi stoppat ner korten i. Dels för att det inte ska se så rörigt ut, men kanske framför allt därför att borden visst kommer att vara pyttesmå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0