Hur kan dom???

Urk, när jag kom upp från källaren låg N och sov (ovanligt? Nä!) framför American Idol, jag fattar inte hur vissa kan ställa upp i det programmet! Okej, vissa är väl bara ute efter att få stå framför kameran och kanske bli en Ö-kändis en dag eller två pga att de är så fånigt dåliga. Men sen finns det ju tragiskt många som bara är halvbra som ändå ställer upp... Tom jag sjunger ju bättre än vissa, och jag skulle då aldrig drömma om att ställa upp på nåt sånt där. Det är ju nästan lite taskigt av nära och kära när de inte talar om för den berörda att h*n kanske inte är såååå himla bra... Hehe, de kunde väl testa att sjunga Singstar först och kolla hur många poäng de får!

S är rolig, när vi åt middag drack jag och N LOKA citron (jag vet, inte bra för miljön att köpa hem vatten! Men det är ju sååå gott!!!), varken S eller I dricker kolsyrade drycker, men S är lite nyfiken på det. För någon vecka sen fick han smaka lite, men då tyckte han inte om det. Idag ville han smaka igen, han tog en miniminiklunk och gjorde sen världens grimage och sa "uuuusch blääää!" och i nästa sekund sa han "gang king" (=en gång till, för den som inte förstår Svantiska). Jag vet inte om han tycker att det kittlar roligt eller om det är för att han får oss att skratta som han fortsätter, men han gjorde så flera gånger! Det ser så kul ut!

Han är ju inte så bra på att prata S, men han pratar gärna! En av hans "specialare" är att säga att någon (helst någon som inte är i närheten) lovat honom något och sen säga en riktigt norrlänskt indraget joooo (fast hur man stavar till det vet jag inte...). Extra roligt låter det ju när han säger emot sig själv tex  "veken sa ja inte vätta vunnen, jooooo", det betyder alltså; "fröken sa att jag inte behöver tvätta munnen, joooooo".

Idag jag hunnit göra, eller okej, förberett tre kort, men jag har slut på allt bra lim så jag hoppas jag kan införskaffa lite imorgon... Dessutom har jag faktiskt använt ett av de lim jag inte riktigt gillar, men det var sista dagen på en skissutmaning på Mazzarin.se som jag sååå gärna ville vara med i, då får man rucka på sina principer lite... *ler*
Resultatet
image65

Kommentarer
Postat av: Sanna

Idol är bra.=)

2008-02-18 @ 23:19:48
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Evelina

Vilken snygg LO, älskar det där pappret! Nook-paket? :)

Och du är VISST tuff, precis så tuff som du själv vill vara, så det så!

2008-02-19 @ 11:45:41
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Blomstra

Japp, Nook var namnet! :0)
Ja, jag kan nog vara tuff om jag vill... Det finns tom de som tror att jag är tuffare än vad jag är (hur de nu kan tro det..).

2008-02-19 @ 20:44:59
URL: http://blomstras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0