Ida klurar på framtiden

Imorse lät det så här i vårat kök:
I - "kommer jag att bli fröken när jag blir stor?"
jag - "det beror ju på vad du vill jobba med, men OM du vill bli fröken så får du ju det"
I - "jaha, men då tror jag att jag blir mamma istället..."
Sen gick hon ut ur köket igen. image68

Nu ska jag försöka fixa ett kort till en utmaning på pyssel.net, supersvårt tema! Vad gör man för fint av olympiska ringar lixom??? Får väl se om jag lyckas komma på något eller om jag hittar på nåt annat kul istället...

Här är ett av de kort jag gjort igår/förrgår, har ju inget bra lim så jag blir inte klar med de andra! Särskillt det ena måste ha ett ordentligt lim som inte riskerar att lossna. Hoppas min beställning på mitt favvolim kommer imorgon! *håller tummarna*

Det var N som beställt kortet till en av hans jobbarkompisar som fått en liten Oliver...
image70

Konstigt förresten att det bara är tisdag idag, jag har haft torsdag hela dagen... image69

Kommentarer
Postat av: Tina

Du gör mig lite förvirrad, men visst är det onsdag idag?:) Förresten, ha en bra torsdag:) /Tina

2008-02-20 @ 21:10:30
Postat av: Blomstra

Men va fasen!!! Tina du har ju helt rätt - det ÄR onsdag idag! Hur står det till med mej egentligen...? *lol*

2008-02-20 @ 22:09:04
URL: http://blomstras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0