Jag är inte som andra jag...

image49 ...ingen nyhet för vissa, antar jag!
Den här gången gäller det Melodifestivalen, jag tycker inte att det är världens bästa tv-program! Jag hade inga problem med att jag var tvungen att lägga två barn ikväll...image50 J satt klistrad framför tv:n så när de små somnat satte jag mej framför datorn (i tv-rummet) för att hålla J sällskap. Jag såg inte alla låtar, men på nåt sammandrag såg jag ju att jag nog inte missat allt för mycket... Kebabpizza...! Ska man skratta eller gråta?
Sannas låt hörde jag lite av och den tror jag att jag kommer att gilla, men ibland undrar man ju vad de får in för bidrag till den där tävlingen.

Ikväll är det äntligen en sån där film som jag gillar på tv:n, Se upp för dårarna. Lättsam och smårolig, men med en tanke bakom - perfekt! N är på image51 ikväll oxå, han lär väl ha träningsvärk i nacken i veckan...! *fnissar* Eller så nöjer han sig med att spela luftgitarr, då blir det väl sträckta armar och ben istället. *lol*

J svävar på små moln idag, han har efter evigheter av tjatande fått köpa sig en Tamagotchi! Vad är det för roligt med en sån, passa och mata en liten datafigur... Det är ju inte precis någon gullig figur heller, den är ju i ärlighetens namn himla tråkig! Jaja, han har ju som sagt tjatat hur länge som helst, och "alla" på skolan har oxå såna, såååå ja, det var bara att falla till föga. Vi får väl se hur länge den är rolig....

Dagens pysslande, ett kort till pappa:
image52

Kommentarer
Postat av: JennyN

Men Annika! Det är ju jätteroligt med Tamagotchisar! (Hur det nu stavas i plural) Jag har också haft en en gång i tiden, för sisådär 10 år sedan :D
Föresten tittar du in på Krumelur nått snart?
O jag måste ju berätta.. jag tror jag fastnat i det där pärlträsket jag skulle hålla mig borta från.. får se hur länge det varar bara :)
Kram Jenny

2008-02-17 @ 12:37:33
Postat av: Evelina

ELLER HUR! Vad ska vi med melodifestivalen till egentligen? I fredags såg jag iofs, till skillnad mot förra året när jag inte såg en enda av delfinalerna...

2008-02-17 @ 21:02:12
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Evelina

P.S. Ursnyggt kort! Hi hi, en hemlis: jag har också gjort ett kort till din pappa...! *hyssjar* D.S.

2008-02-17 @ 21:10:08
URL: http://wih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0