Smått upprörd...!

*svär* Vad jag blir irriterad! Här har jag suttit och skrivit hur många kloka ord som helst och vad händer??? Jo, när jag trycker på "publicera"-knappen är allt borta! Försvunnet! *knorrar* Det är ju inte precis första gången det händer mej heller...! Man kan ju fundera lite på vem det är fel på, bloggen eller jag... Bloggen röstar jag själv på! *ler*

Idag har iaf jag och U blivit experter på Marx och Weber, om vi skapat helt nya tolkningar av gubbarna återstår att se på fredag, men än känns det bra. Det är faktiskt ganska intressant att lära sig något om vad dessa gamla stofiler står för, man har ju hört namnen en eller annan gång, men jag har aldrig brytt mej om vad de sagt eller gjort.

Imorgon fortsätter vi plugga, vi kommer att klara Sociologitentan galant om vi fortsätter så här! *ler* Nu ska vi ta oss an Weber och titta lite närmare på vad han tyckte och tänkte, själv trodde jag Weber var ett godismärke och N trodde att det var ett "grillmärke". Allmänbildade? Nä! ....Men jag ska bli, har jag tänkt! *lol*

Här har det stormat idag vill jag lova! Var nästan orolig att altantaket eller lilla plåtskjulet skulle blåsa över till grannen! Tur man har en karl som kan spika - för taket sitter kvar! Skjulet står faktiskt oxå kvar trots att N påstår att det inte är särskilt väl förankrat... Jag tror honom inte, det ska fasen till en tromb för att rucka det! Däremot kan jag tänka mej att parabolen vridit och vänt sig idag, så jag gissar på att 27:an *flinar* inte kommer att få tillbaka sin parabol-inställar-mojäng än på ett tag! N:s favoritsyssla - att ställa in parabolen *lol* ...eller hur var det nu. ;0)

Förövrigt är det inte bara Alla Hjärtans Dag imorgon, det blir en himla trevlig dag för jag ska träffa M!!! Det händer allt för sällan, tur det finns mejl och telefoner! Nu ska barnen iaf få leka och vi hinner väl förhoppningsvis byta ett eller annat ord ;0)

Ops! Måste nog springa ner till min "värkstad" och knåpa ihop ett litet alla-hjärtans-kort till barnen, J blev sååå besviken förra året när inte han fick nåt kort, törs inte riskera det igen! Han gav mej dessutom en hint om att han själv håller på med en överraskning...  :0)

Någon som förresten har en superbra idé på vad man ger till sin pappa som fyller 60 år??? Tyckte att jag hade hittat på en himla bra present, men alla tyckte visst inte att det var en sån strålande idé *lol*, så nu börjar jag nästan tvivla själv.... Men vad hittar man då på istället???? *sliter mitt hår*

Krambanan på Alla Hjärtans Da´n!

Kommentarer
Postat av: Ola A

Koncentrera dig på att lära dig lite Buzzfrågor istället för att blogga..

2008-02-14 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0