Virrhönan!

Jag har en hel hög med kort som jag måste göra under den närmsta tiden, tänkte att jag skulle börja ikväll. Eftersom jag gillar skisser letade jag lite efter någon aktuell tävling, det brukar ofta få lite fart på mej.
Jodå, jag hittade en med en fin skiss, problemet var att "merparten av materialet" skulle finnas att köpa på den aktuella butiken... Jag har superdålig koll på vad som finns var, men jag hittade ett bra stämpelmotiv som passade till det kort jag ville göra, och tänkte att jag får väl hoppas att de säljer just den stämpeln där. Papperet kollade jag och det fanns inte att köpa där, dekorationerna skulle jag gissa inte finns, men jag tänkte att jag skickar ändå in mitt bidrag... När jag skulle kolla upp mejladressen insåg jag att jag likaväl kunde strunta i att skicka in det, temat var kärlek! *chock* Jag hade ju gjort ett grattiskort till en tjej - inte ett dugg kärleksaktigt! ;0)
Jaja, så kan det gå när man inte läser så noga, men jag fick ju ett kort gjort iaf! :0)

Förövrigt, visst är det konstigt att man sitter uppe halva natten när man varit dödstrött hela dagen.... Man borde ju ha förnuft nog att lägga sig i tid när man är vuxen, eller...? Nädå, det stämmer iaf inte in på mej. *irriterad* Nu blir det väl samma visa imorgon, sitter och halvsover över sociologiböckerna... Tur U kommer hit och pluggar med mej, kan ju gärna inte sova i böckerna då! *lol* Idag var vi trots allt riktigt duktiga, vi hann riktigt många av frågorna som ska vara klara på fredag. Tänk att vad jag blir allmänbildad *fniss*, snart vet jag precis vad Marx, Weber och "polarna" tyckte och tänkte...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0