Välkommen till min nya blogg!

Hej, vad kul att du tittar in här!
Jag kommer att skriva lite om vad som händer mej och mina nära på den här sidan. Dessutom kommer jag att visa lite av det jag sysslar med på den fritid jag har. När man som jag är trebarnsmor, fru, student, husägare, dotter, syster, kompis osv har man inte direkt all tid i världen, trots att jag tycker att det är så fantastiskt roligt att pyssla med det jag gör! Dels ägnar jag mej åt smyckestillverkning och dels papperspyssel - Scrapbooking och kortmakeri. Nu under jullovet (ja, jag VET att man inte har jullov när man läser på universitetet, men jag fick inte min studielitteratur förrän i slutet av förra veckan!) har jag hunnit göra en hel del LO´s, något kort och tre halsband! Känner mej oerhört kreativ! *ler*

Igår började skolan för mej igen, hade gruvat mej liiiiiite schemat såg speckat ut, men direkt vi kom igång gick det bra igen! Tycker det är så roligt att plugga!!!! Helt oväntat att jag skulle känna så, jag som fått ångest bara jag passerat universitetet med bil tidigare! Nu älskar jag det!

För drygt ett år sen blev jag arbetslös, pga övertalighet som det så fint heter. Jag fick ett vikariat på ett liknande jobb och stannade där ungfär ett halvår, tog lite välbehövlig sommarsemester och sen körde skolan igång. Jag har haft himla tur! Allt har slumpat sig så bra och jag är LYCKLIG! 

Nu ska jag plugga lite innan barnen ska hem från dagis, J ska följa en kompis hem och de ska på simhallen här på orten så honom ser vi nog inte till förrän ikväll!

Hare gott! 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så roligt att du hittat rätt! *kram*

2008-01-08 @ 20:31:13
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0