85% rätt...

Tittut!  Jodå, jag finns kvar här, bara inte lika flitig som tidigare. Kul att se att det fortfarande finns folk som hänger kvar här iaf!

Jaha, så var det måndag igen, fort var det gjort! Kan konstatera att vår gräsmatta blir välvattnad idag... Likaså ena bilen! Det hade visst lyckats svämma över vatten på passagerarsidan - märkligt! Tur att det inte var jag som körde den bilen idag... *lol* Annars följer vi det våta temat idag, vi har köpt ett nytt badkar. Vi har länge velat ha ett badkar utan front, det är så himla trångt när man ska ta loss fronten så det blir städat där alldeles för sällan. Men nu är det slut på snusket, nu är det stort och luftigt - lättstädat! Dessutom var det både bra pris och snygg design på det, helt perfekt alltså. Ska införskaffa nåt härligt badskum eller badsalt imorgon så jag kan inviga det.

Jag fick en beställning på ett bröllopskort idag - kul! Vi känner ju inga människor som gifter sig så nu formligen frossar jag i bröllopskortsinspiration *vrickar tungan*. Har hunnit göra ett kort i kväll, men vet inte om jag blev helt nöjd, så jag har börjat på ett annat oxå... Det är inte omöjligt att jag passar på att göra ytterligare något, det är ju lika bra att passa på när man lix har anledning att göra ett. Inte för att jag tror att beställaren har lust att ge bort typ tio kort till ett och samma brudpar... Men kanske någon man känner har den trevliga smaken att ställa till med bröllop, vi känner ju trots allt en hel del ogifta par.

Ikväll har jag chockat min omgivning (J) med att spela Guitar Hero, och dessutom få 85% rätt!!!! Det tog sin tid, men jag lyckades ganska väl tillsist. Jag började med en lite svårare låt, den fick jag bara 66% rätt på, men omdömet blev iaf " " och J var sååååå impad! *fnissar* Sen kom jag iaf på att det fanns lättare låtar och det visade ju sig på resultatet. Jag hann börja tro att jag totalt saknar taktkänsla (är inte helt övertygad än om att så inte är fallet...), dessutom tycker jag de var ologiska i val av knappar, när jag tryckte grönt skulle det vara rött och trycke jag på rött skulle det vara gult, och vice versa... *muttrar*
Jag tror att jag inte kände mej helt avslappnad när jag spelade för jag fick träningsvärk i både ryggen, rumpan (!) och fötterna, för att inte tala om händerna... N däremot sitter helt avslappnad när han spelar, enda skillnaden när han spelar mot för om han ser en film är att han håller sig vaken när han spelar!  
En sak som jag tycker är så rackarns trist när man spelar tv-spel all väntan! Man måste vänta på att spelet ska laddas/sparas och är man fler än en måste man tom vänta på sin tur ibland! *suckar* Det är såååå trist! Jag kom fram till att det tom var ganska trist att vänta på att jag själv skulle spela klart låten för att få se resultatet... Är det jag som är ovanligt otålig eller är det låtarna som är för långa... Eller, för dåliga kanske!!!  Hm, det tål att funderas över...

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Andreas fick ett sånt spel när han fyllde år. Både han och brorsan brukar spela mot varandra, samtidigt. Har provat det en gång men jag är helt värdelös - jag fick tom SÄMRE resultat andra gången! fniss

2008-07-21 @ 23:45:31
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Gunilla

PS: Klart man hänger kvar här! :D

2008-07-21 @ 23:46:03
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: @sa

Jojo! Har DU spelat GH??? Nu dansar mössen på bordet. Ska snart hoppa i säng, det är jobbit med semester...

Nattinatt

// Systeryster

2008-07-22 @ 22:24:43
Postat av: JennyN

Annika vet du inte att tålamodet är en tvspelares bäste vän? ;) Jag tror det iaf :D Har inte spelat GH själv men det ser rätt kul ut :)



2008-07-23 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0