Äntligen fredag!

Så vart det äntligen
På jobbet var det den stressigaste dagen under den tid jag sommarjobbat! Jag hann lägga om två socker pallar (med lite hjälp med den andra *glad*), hälla ut ännu mer öl, strula med en krånglig retur (som blev ännu krångligare efter min behandling, stackars Simon - hoppas det blev nån rätsida på eländet till slut) och en hel massa annat söl.

Ikväll fick vi besök av våra kompisar som seglat från Västervik upp till Kalix och nu är på väg ner igen. N hämtade dem vid deras båt så att de skulle få lite miljöombyte och få tillbringa några timmar på fastlandet.  Nu har de precis blivit nedskjutsade till båten igen av vår eminente privatchaufför! *ler nöjt* J frågade mej när de åkte iväg vad vi vuxna gjort ikväll, "pratat" sa jag, han såg totalt chockad ut "hela kvällen???", "ja" sa jag, han trodde nog att vi var galna "var det verkligen roligt?" undrade han. Själv började jag fundera över vad man annars skulle gjort som skulle vara roligare... Det är klart att man kunnat spela nåt spel eller så, men det är ju jäkligt trevligt att bara sitta och surra! Särskilt när man träffas så sällan, då hinner man ju inte ens prata klart under en kväll.

Men nu SKA jag lägga mej, jag som lovat mej själv att lägga mej tidigt ikväll.... Får väl bli imorgon istället då... *håller tummarna för sooooovmorgon*


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Visst är det trevligt att bara sitta o surra?! Själv kom jag i säng vid 02 inatt o har väckts flera ggr av en gose-sjuk, mjuk, slickande & kurrande Sakhi. ;) Visst, jättekul på alla sätt o vis men inga sovmorgnar direkt.



När han sen hörde att det var ngn i köket så sprang han genast dit varpå jag somnade om till 10.30!!! :o Ni får lära J att ge sina syskon frukost o att underhålla dom så ni får sova. ;)

2008-07-12 @ 12:00:57
URL: http://brunakatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0