Måndag hela veckan

Vilken tung måndag det var idag, inte för att det var farligt jobbigt på jobbet, eller hemma heller egentligen - men det känns att det blev alldeles för lite sömn i helgen... Har spenderat helgerna (nu när jag jobbar) med att lägga mej suuuupertidigt både fredag- och lördagskväll (söndagskvällarna brukar jag dock vara utsövd och alltså vara vaken längre - bakvänt, jag vet!!!), men så bidde det inte i helgen - och det straffade sig idag. Kanske det skulle vara bra om jag la mej tidigare på veckorna... Men jag har ingen lust att lägga mej riktigt hur tidigt som helst på vardagarna, kvällarna blir ju så korta! Då känns det mest som att man bara är på jobbet hela dagarna...
 
Idag var för övrigt N´s första semesterdag, när jag kom hem var han redo för "ungdomspsyket" (varför tror han fortfarande att han är en ungdom?), eller var det barnen som var redo för att åka dit...? *funderar* Jag lyssnade kanske inte så noga.... Ungarna hade iaf gått hårt fram tydligen, jag hade gissat på att han skulle klara sig i tre veckor innan han var redo att kasta in handduken... *lol* Jag har föreslagit att han kan gå till jobbet med mitt stämpelkort, vara på min avdelning och göra mina sysslor - borde inte det vara godkänt??? Så fick jag vara hemma på hans semester...
Imorgon ska han och barnen, min syrra med barn och åka och bada, det blir säkert jättekul! *grön av avund*
Ska bli spännande att se vad han hittar på för skojiga saker här hemma på gården i sommar, med tanke på att han tycker att det skulle vara så hiiiiimla bra att bara ha en bil... Skulle gissa på att det bara gäller när det är han som är på jobbet och jag som är hemma med barnen. Okej, i ärlighetens namn är det väl mycket ekonomi bakom tjatet om att bara ha en bil, och det kan jag ju instämma i. Fanken vad det är dyrt med bilar!!! Idag höjde de visst bensinpriset, igen! *suckar*

Hittade en rolig bild som jag tillägnar Simon... Äh, vad fanken? Det gick ju inte alls!!! Vem i hela världen har tagit bort min "spara-knapp" på HTML-redigeringen???? *ser mej ilsket omkring* Nähä, då får det väl bli en annan dag då...

Hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0