Igår var ...

Igår var en avundsvärd dag för en hel binge med folk på jobbet - sista dagen innan semestern! Härligt! Samtidigt som jag kan tänka mej att den andra delen av personalen som istället hade sin sista semesterdag inte tyckte att det var riktigt lika roligt.. De har ju inte ens haft tur med vädret! Själv har jag ju bara fyra veckor kvar nu, "det bara rullar på" som I så lillgammalt säger. 
Jag var för övrigt på After Work, vi var en liten, men naggande god skara på tre personer! Ärligt talat var det väl inte många som blivit tillfrågade, så då blev vi inte fler - men trevligt hade vi iaf. Det blev en väldigt lugn och stillsam kväll, konstigt nog såg vi knappt röken av någon känd människa alls.... Idag fick jag dock förklarat för mej, av N, att vi var på helt fel ställen!!!  Nåja, jag hade ändå en trevlig kväll, och en lugn och skön natt, hade lånat mamma och pappas hus och fick alltså sova helt ostört hela natten. Igår skojade jag och sa att jag kanske skulle cykla hem tidigt bara för att få ligga riktigt länge i sängen alldeles ensam. *lol*

Nu sitter vi och N ser på Vh1 med 80-tals hits + att han hör på polisradion i S-holm i hörlurar!  Konstig blandning... Har aldrig fattat tjusningen med att sitta och lyssna på polisradion, och allra helst S-holms! Man får ju sällan reda på hur det går på alla de utryckningar de gör... Dessutom tycker jag att N är fantastiskt trist när han sitter med lurar i öronen, det går ju inte att föra ett samtal med någon som hela tiden blir störd av olika anrop. *grrrrrr*

Imorgon hoppas vi på kanonväder , då ska vi till min morbrors stuga vid havet - tror jag vet tre som är ruggigt sugna på att bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0