Alla dessa motorer...

Idag har jag kört truck, för första gången i livet!!! Det gick ganska bra, om jag får säga det själv...  Jag körde inte på någon och rev inte omkull stellaget, det måste väl ses som ett ganska gott betyg va? *ler* Räknade med att jag skulle skrämma slag på folk, men jag fick många glada hejarop istället, det var ju skönt. I slutet av sommarn går det nog som en dans. *fniss*

Besiktningen av bilen gick tyvärr inte lika bra - ombesiktning! Det var "bara" ett fel, men ändå....
När man ser hur de behandlar bilen på besiktningen är det ju ett under att inte det blir fler fel ändå, jösses vad jag tycker att de är hårdhänta, trodde nästan att jag bara skulle få tillbaka en skrothög.

Mamma och pappa har visst roat sig med att köpa en ny motordriven "leksak" idag, det ska bli spännande att få se den irl. Kallas de Vespa tro? I vart iaf såååå sugen på att få åka motorcykel och förväntar sig en provrunda - snarast!

Förövrigt kan jag garantera att det var totalt myggfritt på promenaden ikväll... *försöker kamma ut virvelvinden ur håret*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0